Wednesday, March 26, 2008

microsoft silverlight demo





今天,我学院会搞一个microsoft宣传活动。昨晚,在学院忙了一整夜,一直到1am。自从我diploma毕业后,是第一次参与活动。哈哈!第一次在新学院留到那么夜!感觉不错!很开心,她一直陪我msn聊了一整夜。谢谢你,馨!今天早上8am就去学院了,看到我准备的东西,有点满足感。然后就开始干活啦!也认识了新朋友。她是在utar念psychology的,刚好也在我学院那边搞活动!耶...希望我的社交网络又开始扩大吧!

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.